piątek, 10 lipca 2015

Liebster Blog Award #6

       Zatłuczcie mnie, zasztyletujcie, zaszlachtujcie, sprawcie że "..zawyje jak zarzynana świnia", ale nie mam dla was posta z niczym nowym.
      Pociesze was że nad czym pracuje, ale no tępo w jakim pracuje jest dosyć powolne, nie lubię zmian, nie pisałam jakiś czas i nie mogę się przemóc aby zacząć to robić regularnie. Ale coś pisze, to się liczy. (Przynajmniej jak dla mnie).
      Ja z tym pierwszym zdaniem nie żartowałam, chociaż liczę na waszą wyobraźnię, ja podsunęłam tylko kilka propozycji. Pamiętajcie, wszyscy mamy coś z psychopaty, trzeba to tylko w sobie znaleźć i zacząć rozwijać. Albo zostawić w spokoju, jak kto woli. Ja wybrałam pierwszą opcję.




      Tymczasem.
      Dziękuję Lestatowi de Lincourt za nominacje do Liebster Blog Award.
      Nie będę przytaczała zasad nominacji, ponieważ te informację można znaleźć w poście Liebster Blog Award ( możliwe że w dopiskiem #1). Nie nominuje także żadnego bloga.
      Poniżej odpowiem na zadane mi pytania przez Lestata de Linocurta:


      1. Dlaczego pisanie?
       Sama nie wiem. Jakoś tak wyszło że przypadkiem trafiłam na fanfick jakiegoś serialu który kiedyś oglądałam i mi się podobał i postanowiłam sama pisać. Polubiłam to. Dzięki temu zapełniam czas i mogę legalnie trochę się powyżywać i pomęczyć ludzi.

      2.Skąd czerpiesz wene?
       Nie mam pojęcia. Wena przychodzi i odchodzi, nie mam nad nią żadnego wpływu.

      3. Lubisz czytać? Co?
        Bardzo. Czytam niemal samą fantastykę i horrory, ale czasem jakimś zrządzeniem losu w moje ręce trafią książki...no cóż spoza tych wcześniej wymienionych tematyk. Jeśli autor ciekawie pisze, ma pomysł i wie jak go dobrze zrealizować to gatunek książki nie ma dla mnie znaczenia. Chociaż staram się omijać jakieś bardzo romantyczne wątki miłosne, chociaż różnie to bywa. Czasem romanse staja się dla mnie komediami.

      4. Czy piszesz lirykę?
         Coś tam kiedyś wyskrobałam na potrzeby opowiadania chyba, ale to był tylko jeden raz i chyba mało udany.

      5. Ukochana/ne postacie?
        Nie wiem czy chodziło że się w nich zakochałam czy raczej o to że je bardzo lubię. Napisze o tych jakie lubię: Anaela i Sellinars ( w tej ostrzejszej, bardziej okrutnej wersji) z serii Kroniki Ferrinu, Róża z serii Mroczne Bohaterki, Dubhe z Wojen Świata Wynurzonego, Nihal z Kronik Świata Wynurzonego, Saya i Fumito z anime Blood-C, Alucard z anime i mangi Hellsinga (mangi jeszcze nie przeczytałam, ale facet i tak na pewno jest świetny).Doktor 9,10 i 11 z serialu Doktor Who (11 najlepszy).Maślana i Magdalena z książki "Maślana-czas pokoju" Szósty i Rebeka z serialu Generator Rex. Pewnie jeszcze kilka by się znalazło, ale na obecna chwile tyle pamiętam.

      6.Co polecisz do przeczytania/ obejrzenia?

     Filmy;
     Obecnosć
     Zdarzenie
     Seria Resident Evil
     [REC]
     [REC] 2
     Coś
     K-Pax
     Donnie Darco
     Watchmen. Strażnicy.
      Prometeusz

     Seriale:
     Hellsing
     Sherlock
     Doktor Who
     Hanibal
     Helix
     Demony Da Vici
     Dom grozy
     American Horror Story (1 sezon)


     Książki:
     Seria Wojny/ Kroniki/ Legendy Świata Wynurzonego
     Seria Kroniki Ferrinu
     Seria Mroczna Bohaterka
     Wieczni

     Na te chwile tyle sobie przypominam dobrych tytułów z powyższych kategorii.

     7. Oglądasz anime/ czytasz mangę?
        Oglądam anime czasami.Szykuje się do przeczytania mangi Hellsing.

     8. Ile oneshotów napisałaś w ciągu swojej kariery?
         Nie jestem pewna czy oneshoty nie odnoszę się do jakiś historii dłuższych lub czy nie są to fanficki trwające post czy  może są to po prostu krótkie historie. Na "Świecie W Mojej Głowie" mam same pojedyncze krótkie historie, ale nie wiem ile ich jest. Nie pisałam (chyba) krótkich historii odnoszących się do jakiś dłuższych czy krótkich historii o tematyce fanfikion.

     9. Jakie istoty nadnaturalne najbardziej lubisz?
        Ciężko napisać.W tych najbardziej znanych wampirach i wilkołakach są dosyć pociągające cechy. U innych ponadnaturalnych jest też coś fajnego. Jednak chyba najbardziej lubię wampiry, ale nie te ze "Zmierzchu", brońcie bogowie aby ktoś tak pomyślał. Jak jak myślę o wampirze mam raczej na myśli wyrafinowanego łowcę, który łączy cechy okrutnej bestii i przystosowania do świata ludzi. Może sobie pić krew z torebki ale od czasu do czasu musi rozszarpać komuś/ czemuś gardło czy trzewia i posilać się konająca ofiarą, bo taką ma naturę Może sobie ponarzekać na wieczne życie w samotności, może sobie przygruchać ludzką kochankę, ale to ma być jednak nadal zwierze, które przystosowało się tylko do środowiska w którym żyje i panującym w nim praw.

     10. Lubisz siebie?
        Chyba nie.
 
      11. Lubisz RPG? (Nie gry)
          Nie mam najzieleńszego pojęcia o co chodzi.


    Jeszcze raz dziękuje za nominację Lestatowi de Lincourtowi.

    Pozdrawiam
   
 
   

1 komentarz:

  1. Dzięki za odpowiedzi :D
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Gra_fabularna <- RPG

    OdpowiedzUsuń