sobota, 28 czerwca 2014

Liebster Award #4

 No i znowu ten blog został nominowany do Liebster Blog Award, za bardzo serdecznie dziękuję Wilczycy.

Nie jest to pierwsza taka nominacja jaką otrzymał ten blog i nie będę przybliżać wam jej zasad. Znajdują się one w poście "Liebster Award", ten post w kolei znajduje się w zakładce "Spis treści", tam też są nominowane przeze mnie blogi. Nie nominowałam ich w kolejnych postach z nominacjami, i nie nominuję też teraz. Nominowani pozostają ci sami.


             ***    
                     
Odpowiedzi na pytania:

1. Gdybyś miała szansę spotkać osobę z książki lub filmu, kogo byś wybrała?

Trudne pytanie...jest tylu zajebistych psycholi...chyba Tate, z American Horror Story.


2. Jaką literaturę preferujesz?

Horror/Fantastyka

3. W nocy budzi cię pukanie do drzwi. Przed tobą stoi zakapturzona postać z kosą w ręku i oznajmia, że przyszła cię zabrać. Co robisz?

- O Kurwa - mówię. 
- Mogę iść do Walhalli? - po chwili dodaje.

4. Za co dałabyś się posiekać?

Kurde, nie wiem... Za spotkaniem się z Tatem z American Horror Story.

5. Co cenisz u ludzi?

Tolerancyjność

6. Ulubiona piosenka/zespół?

Zespół Closterkeller, piosenka tego zespołu " Między piekłem a niebem".

7. Znienawidzona książka/ seria?

Uffff....sama nie wiem, chyba "Zmierzch", to jest takie idiotyczne...

8. Czy według ciebie filmy ograniczają wyobraźnię?

Moim zdaniem, nie. Wyobraźnia opiera się, miedzy innymi na na wspomnieniach. Ja często w swoich opowiadaniach wykorzystuje scenerie czy niektóre sytuacje jakie zapamiętałam z filmów.

9. Długopis/pióro czy laptop?

W moim przypadku to komputer, nie mam laptopa.

10. Rzecz o której marzysz a której nigdy nie odważysz się zrobić?

Powiedzieć ludziom co o nich naprawdę myślę.

11. Pierwsza myśl jaka przyszła ci do głowy kiedy zobaczyłaś tą nominację?

Nie będę się nudzić czekając aż Klaudia do mnie odpisze.

                               


                                                                       

    

3 komentarze: