wtorek, 30 grudnia 2014

LBA #5

     Po raz piąty blog " Drugie życie Raven Black" dostał nominacje do Liebster Blog Award, z czego ja, Sztyletnica, Raven, Nemain i cała reszta zgrai jaka występuje lub występowała...(i może wróci)....na tym blogu bardzo się cieszy. Za nominacje w imieniu swoim i całej reszty dziękuje Wilczycy1315

    Zasady w skrócie:
   Odpowiadam na 11 pytań, które zadaje mi osoba, która mnie nominowała.
   Nominuje 11 blogów.
   Zadaje nominowanym 11 pytań.


   No i kochani, sprawa jest taka że ja już za bardzo blogów nie czytam. Niestety. Niemal wszystkie historie jakie śledziłam zostały usunięte, lub zakończone w różnych stadiach rozwoju akcji. Jakoś nie mogę się zebrać na czytanie nowych blogów. Tak więc nie nominuje żadnych blogów. Jednak w poprzednich nominacjach do LBA pozostawiłam linki, do blogów jakie czytałam.


   Moje odpowiedzi na pytania Wilczycy 1315:
   1. Po co zimą pada śnieg? (o ile pada)
      Musze napisać że to bardzo mądre pytanie. Można by z pewnością podać wiele odpowiedzi, chociażby coś takiego żeby się nacierać śniegiem, ale ja wybiorę te uniwersalną: nie wiem.

   2. Twoje ulubione święto?
       Niestety takiego nie mam. Jednak lubię te święta kiedy nie muszę chodzić do szkoły.

   3. Ulubiona książka/jedna z ulubionych?
      Jedną z moich ulubionych książek jest " Doktor Sen" Stephena Kinga.

   4. Najbardziej zwariowana rzecz jaką w życiu zrobiłaś?
      ....Nie wiem. Jestem raczej poważną osobą i stronie od ludzi. Oczywiście zaliczam odpały czasem, ale nie mogę sobie nic takiego zwariowanego przypomnieć. Może rozmowa z moja koleżanką na facebooku po wypiciu 3 n-ginów. Niby rozmowa co w tym zwariowanego....ale Klaudia już wie co to za rozmowa była.

   5. Jak wyglądałby dla ciebie koniec świata?
      Loki przepływa pod niebem statkiem zbudowanym z paznokci zmarłych, z okrętu wysypują się olbrzymi i potwory. Ziemia trzęsie się w posadach pod stopami armii Srebrnego Języka. Z najgłębszych czeluści oceanu na ziemię wypływa syn Lokiego, wielki wąż Midgardu. Jego przebudzenie powoduje wielkie tsunami, które zalewa wielkie połacie terenów i zabija miliony ludzi. Wybuchają wulkany. Ludzie uciekają, chociaż nie ma gdzie uciec, wszędzie są potwory i chaos. Loki osiada swym statkiem na ziemi, ryjąc w niej głęboko i schodzi piękny, władczy i majestatyczny z swojego statku. Przy jego boku kroczy Ferrin żądny krwi. Niebo zasnuwa się ciemnymi chmurami i trującymi oparami, wydzielanymi przez węża Midgardu, ludzie duszą się i giną w męczarniach. Na Ziemię wstępują Asowie i Wanowie, zjednoczeni w wspólnej walce z armią potworów. itd

  6. Co jest dla ciebie ważne w życiu?
     ( Ale trudne pytania walisz Wilczyco) Książki.

  7. Skąd właśnie taki nick?
     Nie jestem do końca pewna z kąd wzięłam te imię " Sztyletnica", po prostu nie pamiętam. Hipotez jest kilka. Pierwsza z nich mówi o tym że gdzieś, kiedyś natknęłam się na taką nazwę jak Sztyletnicy, sami o nich poczytajcie i stworzyłam po prostu żeńską jej wersje. Ja jednak skłaniam się bardziej ku temu że sama to jakoś wymyśliłam. Zawsze podobały mi się sztylety, każą bohaterkę w nie wyposażałam. No i sądzę że jakoś po prostu to wymyśliłam. Inna hipoteza, w stronę której również się skłaniam jest taka że Sztyletnica ta prawdziwa podesłała mi ten pomysł na nick.

  8. Co najbardziej w tobie zaskakuje ludzi?
     Że pisze opowiadania? Nie mam pojęcia. Nie rozmawiam za bardzo z ludźmi, unikam ich. Nie lubię też rozmawiać o sobie, wiec nie wiem co o mnie myślą. Może czasem jest to nawet dobre.

 9. Jak wyglądałoby miejsce w którym chciałabyś spędzić swoje życie?
    Nie wiem. Naprawdę nie wiem. Uważam że Selkia to taki mój raj. Ale jest ona niezwykle zmienna, nic tam nie jest trwałe, i ciągle mnie czymś zaskakuje.

10. Czego nie lubisz w ludziach?
     Tego że próbują przystosować się do innych. Nie są odrębną jednostką, nie pokazują jacy są naprawdę, ale dążą do tego aby być jak większość.

11. Jaka jest jedna rzecz jaką chciałabyś zrobić przed śmiercią?
      Zabić.




    Dziękuje za uwagę i nominacje.

    Mam nadzieje że jeszcze ktoś tęskni na Nemain i czeka na kolejny rozdział " Ochłapa".

    Sztyletnica z Selkii
   

2 komentarze:

  1. Jakby inaczej. Czekam na ciąg dalszy z niecierpliwością. Poza tym dziękuję za odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń