środa, 12 lutego 2014

Liebster Awards #3

 Ponad tysiąc wejść......
 Pięciu obserwatorów i .....


























I....trzecia nominacja do Liebster Awards....
Czuje że mam zryty gar....do końca wieczora będę rzygać tęczą i banan mi z gęby nie zejdzie pewnie do jutra.


   Po raz trzeci ten blog został nominowany do Liebster Award przez: Nocną Łowczynię.
Oczywiście bardzo Ci dziękuje.( jeszcze raz)

  Zasady te same co za pierwszą i druga nominacją czyli:

  Odpowiadam na pytania.
  Nominuje blogi
  I pisze pytania do nominowanych.



    Pytania do mnie od Nocnej Łowczyni:
 
   1.Jaki rodzaj książek, opowiadań lubisz najbardziej?
   Odp: Najbardziej lubię fantastykę.

   2. Kto jest twoim ulubionym książkowym bohaterem i dlaczego?
   Odp: Moja ulubiona bohaterka jest Dubhe, główna bohaterka serii Lici Troisi " Wojny świata wynurzonego". Lubie ją ponieważ ....Jest taka jaka ja chciałabym być. W dzieciństwie zabiła swojego rówieśnika( oczywiście niechcący...te dziecięce bijatyki). Została wyszkolona na zabójczynię. Ma w sobie "bestię". Wymordowała prawie wszystkich ludzi z Gildii Zabójców. Jest samotniczką. I znalazła prawdziwą miłość.

    3. Gdybyś mogła przenieść się do dowolnej książki, jaka książka by to była.
    Odp: Kurcze...trudny wybór.... Chyba do którejkolwiek części " Wojen Świata wynurzonego", Lici Troisi.

    4.Co inspiruje Cie do pisania?
    Odp: Szczerze to nie mam pojęcia.

    5. Do jakiej postaci książkowej, twoim zdaniem, jesteś podobna?
    Odp: O matko, ale pytaniami walisz...Ciężko będzie. Mam pomysł. To nie jest książka. Ale jest tam bohaterka bardzo podobna do mnie....Raven z mojego bloga. Jej postać wzorują na sobie. Myśli tak jak ja. Robi to co ja bym zrobiła. Lubi to co lubię. I przezywa to co ja bym chciała przeżyć. Mniej więcej.

   6. Jaka postacią fantastyczną chciałabyś zostać i dlaczego?
    Odp: Ja chciałabym zostać Lamią....Lamia jest tylko jedna, tak wynika z greckiej mitologii. Nie chciałabym być jakaś kochanka boga, w życiu. Ja tylko chciałabym być tym potworem. Dlatego że Lamia ma te fajną moc zmiany w piękną kobietę i w półkobietę-półwęża. Podoba mi się również to że morduje mężczyzn.

   7. Gdyby toczyła się walka dobra ze złem po której stronie byś stanęła? Dlaczego?
   Odp: Oczywiście że opowiedziałabym się po stronie zła. Bo zło jest fajne.

   8. Jakie są twoje trzy ulubione książki?
   Odp: 1. "Wojny świata wynurzonego: Gildia zabójców" - Licia Troisi
            2.  Kroniki Ferrinu: Gra o Ferrin" - Katarzyna Michalak
            3. " Wielka wojna diabłów: Uczeń diabła" - Kenneth.B.Andersen

   9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
   Odp:W wolnym czasie patrzę się w ścianę i myślę nad dalszą akcją moich opowieści, lub nowymi historiami. Albo czytam książki.

   10. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz na świecie, co byś zmieniła?
    Odp: Sama nie wiem....może zrobiłabym coś żeby ludzie byli bardziej tolerancyjni.
 
    11. Jaki jest twój ulubiony cytat?
     Odp: " Pewnego dnia Życie zapytało Śmierć:
     - Dlaczego ludzie ciebie nienawidzą a mnie kochają?
    - Ponieważ ty jesteś pięknym kłamstwem, a ja okrutną prawdą."


     We wcześniejszym poście z druga nominacją Liebster Awards, napisałam że nie będę nominować blogów, ponieważ nominowani nie zmieniliby się. Teraz chciałabym dodać do listy nominowanych przeze mnie blogów jeszcze dwa:

Blogi nominowane wcześniej:


Nominowane w tej notce:
8.2 Seconds 4 Us
9.Welcome to the Black Parade

Poniższe pytania są kierowane tylko i wyłącznie do autorek blogów nominowanych w tej notce:

1. Jakie książki lubisz najbardziej.
2. W jakim wieku zainteresowałaś się książkami?
3.Dlaczego założyłaś bloga?
4. Jak oceniasz swoje pisanie (w skali od 1 do 6).
5. Co cię zainspirowało do napisania tej historii?
6. Chcesz kiedyś wydać książkę?
7. Jesteś optymistką czy pesymistką?
8. Lubisz nutelle?
9. Wierzysz w to że ludzie się zmieniają?
10. Co robisz w wolnym czasie?
11. Masz jakieś zwierzę w domu?


 To by było na tyle.
Dziękuje Nocnej Łowczyni, wszystkim którzy czytają tego bloga. Dzięki wam ten banan mi z gęby nie zejdzie do jutra na bank. Wiedzcie że dzięki wam ta smutna dziewczyna od czasu do czasu się uśmiechnie...i będzie to szczery uśmiech.

Sztyletnica













 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz