czwartek, 6 lutego 2014

Libster Award #2

     Hej, czytelnicy.
     Ten blog został nominowany do Liebster Award po raz drugi. Przez: Fallen ( zapraszam na jej bloga)

      Zasady są takie same jak zawsze przy pierwszej nominacji bloga do Liebster Award.
     Tyle że w tym poście nie nominuje 11 blogów,  ponieważ nominowałam je już raz i nie będę robiła tego ponownie bo to sensu nie ma. Za brakiem blogów nominowanych idzie brak pytań do blogerów prze ze mnie nominowanych. Odpowiem tylko na pytania Fallen i na tym poprzestanę.

    1. Lubisz mojego bloga?
    Odp: Tak, bardzo go lubię. Czytam każda notkę.

    2. Twoja ulubiona książka?
    Odp: Moja ulubiona książka, na chwile obecna, jest " Rose mader" autorstwa Stephena Kinga. Polecam.

    3. Co sądzisz o okaleczaniu się?
    Odp: Moim zdaniem samo okaleczanie się to nie choroba...chociaż...moje zdanie pewnie jest takie bo sama się tnę. Przyznam się bez bicia że można się od tego uzależnić, od bólu. Człowiek, który się okalecza robi to ( przynajmniej zazwyczaj) świadomie. I moim zdaniem, nikt nie powinien go od tego odciągać. Jeżeli stwierdzi że robi sobie krzywdę to przestanie lub sam zgłosi się na terapię.
    Warto także pomyśleć dlaczego ludzie się okaleczają. Przecież chyba nikt nie wpada nagle na genialne pomysły o tym że się będzie ciął. Każdy ma jakiś powód...a często są nimi ludzie.
    To ich ciała. Niech je niszczą. Zadają cięcia, drapią rany uśmiechają się do swoich blizn, przypominając sobie pamiątka jakiego wydarzenia one są. A nikogo nie powinno to obchodzić.
    ( Kurcze, ale to chaotyczne, przepraszam)

    4. Twoja ulubiona piosenka?
    Odp: Moja ulubiona piosenka ma tytuł: " Castle of glass" zespołu Linkin Black.
    Ta piosenka jeszcze przez długi czas ( może do końca usranego życia) będzie mi przypominała pewną zajebistą dziewczynę. Współczuje Ci Sayu.

    5. Czy pamiętasz swoje sny?
    Odp: Ludzki mózg zapomina 90% snu w ciągu pierwszych 10 min po przebudzeniu. Ja nie jestem wyjątkiem. Zazwyczaj pamiętam tylko te najciekawsze ( najśmieszniejsze) sny i to bardzo niedokładnie.

    6. Kto jest Twoim idolem?
    Odp: Pytanie niby łatwe, ale wydaje mi się być jednocześnie trudne.
    Nie mam ulubionych zespołów czy piosenkarzy. Nie mam tez ulubionych aktorów. Mam ulubionych pisarzy, ale idolami ich nie nazwę. Ale za to mam szereg ulubionych postaci z filmów i anime.
    Oczywiście Loki. Wolverine. Damon. A także Saya i Fumito ( jeśli kojarzysz te dwie postaci to chwała ci)

    7. Jakiej muzyki słuchasz?
    Odp: Słucham Rocka ( każdego jego rodzaju) i metalu klasycznego.
  
   8. Lubisz czytać opowiadania?
   Odp: Ja pod słowem opowiadanie rozumiem, to co czytam zazwyczaj na blogach.
   Tak lubię czytać. Ale mam szereg wymogów dzięki którym wybieram tylko niektóre opowiadania, których przebieg sledze.

   9. Jak się czujesz? 
   Odp: Teraz? Nijak.
  
   10. Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki? 
   Odp: Fantasy

    11. Jesteś za, czy przeciw aborcji? 
    Odp: Jestem, za. Nie mam już siły pisać dlaczego.



    Sztyletnica

2 komentarze:

  1. Zmień czcionkę, bo jest białe tło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde...Przepraszam. Wczoraj dodałam ta notkę i poszłam spać. Zaraz to poprawię.

    OdpowiedzUsuń